Na grondig onderzoek tussen verschillende aanbieders en een hoop wikken en wegen bent u eruit. U wilt via ons een nieuwe snelloopdeur aanschaffen. Wij vinden het heel erg fijn dat u voor ons gekozen hebt. Omdat wij u zo goed mogelijk willen helpen vertellen wij u graag meer over ons service & onderhoud contract. Is uw interesse gewekt? Lees snel verder, hieronder vertel ik u meer over het contract.

Snelloopdeur – service & onderhoud contract

Ons werk zit er niet op zodra de snelloopdeur bij u geplaatst is. Wij gaan nog een stapje verder als u een service & onderhoudscontract bij ons afsluit. Ons motto is zorgen moet je doen, niet maken. Daarom helpen wij u graag verder. Bij ons heeft u keuze uit drie verschillende contracten. In het eerste contract hebben wij bij technische problemen een responsetijd van 48 uur, het tweede contract is gebaseerd op een responsetijd van 24 uur, het laatste contract heeft een responsetijd van 6 uur. U kiest zelf hoe snel u geholpen wilt worden. De voordelen van het contract zijn dat u altijd voorrang heeft op klanten van ons zonder contract, daarnaast krijgt u korting op ons uurtarief en betaald u minder voorrijdkosten dan klanten zonder contract.

Service & onderhoud systeem

Wij hebben een volledig geautomatiseerd systeem, hierin staat geregistreerd welke van onze bedrijven ’s avonds en in het weekend doordraaien. Als u belt verschijnen uw gegevens meteen bij de telefonist op het scherm. Wij kunnen u zo veel sneller van dienst zijn en komt uw bedrijfsproces zo kort mogelijk stil te liggen. Wij snappen dat tijd geld is. Daarom garanderen wij te allen tijde een TOP service.

Meer informatie snelloopdeur onderhoudscontract

Wilt u na het lezen van bovenstaand artikel ook een service & onderhoudscontract afsluiten voor uw snelloopdeur? Bezoek onze website om meer informatie aan te vragen of om uw bedrijf aan te melden voor het contract. Bij vragen kunt u ons altijd even bellen!

Deel je artikel!

Share to Google Plus